Trochę luksusu w domu i pomoc innym

Autor

Kinga Petrus

Wy także możecie mieć taki kocyk jak ja. Gdzie go kupić? Czytajcie poniżej.

Duet cenionych polskich projektantów Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski wspólnie z z siecią sklepów Biedronka postanowili pomóc chorym na białaczkę i inne nowotwory krwi.


Widziałam reklamę w telewizji, w której była informacja, że d 6 lutego, w sklepach Biedronki w całej Polsce, można kupić walentynkowe koce. Ich wzór wybrali właśnie Paprocki i Brzozowski. W ramach współpracy popularna sieć sklepów przeznaczy na walkę z białaczką 100 tysięcy złotych!



Ja zakupiłam beżowy kocyk w serduszka. Inne kocyki wyglądają tak:


Kocyk ma wymiary 130×150, więc jest dosyć duży. Kosztuje 24,99zł.


Jaki jest cel akcji?

Cem współpracy z siecią sklepów jest zwrócenie uwagi Polaków na problem osób chorych na nowotwory krwi oraz zachęcenie do rejestracji w bazie dawców szpiku.


I właśnie do tego gorąco Was namawiam. Zarejestrujcie się w bazie dawców szpiku. Wystarczy kliknąć:


Trzeba odpowiedzieć na 4 krótkie pytania, dotyczące wieku i wzrostu, chorób itp. Na końcu dowiedzie się czy możecie zostać dawcami.


Wypełniamy ankietę:


Ja właśnie się zarejestrowałam. Powinnam to zrobić już dawno temu, ale nie podam Wam sensownej odpowiedzi na pytanie, czemu dopiero teraz. Zawsze chciałam i na tym się skończyło. Motywacją jest dla mnie to, że mogę kiedyś uratować komuś życie. Nie muszę wiedzieć komu, ważne, że się pomaga.

* to nie jest post sponsorowany
Czy ktoś z Was już się kiedyś zarejestrował?

Udostępnij wpis

Czytaj dalej

Przeczytaj inne wpisy, które mogą Cię zainteresować

4 Responses

  1. Marzena T pisze:

    Bardzo fajna akcja z tymi kocykami. Ja jestem już w banku szpiku kostnego i wręcz marzę o tym by pewnego dnia komuś pomóc

  2. Paulla0406 pisze:

    Również kupiłam ten kocyk 🙂 Super że robią takie akcje 🙂

  3. moni.ka pisze:

    Przeznaczy 100 tys złotych, a zarobi na klientach 2 mln złotych na czysto i to nie tylko na kocach :)Hmm takie akcje są OK, ale nie w sieciach handlowych…

  4. aaa pisze:

    a jaki to niby luksus ten koc?:D luksus bo ma metke: poleca paprocki i brzozowski? z tej metki wynika, ze to nawet nie oni projektowali, oni tylko POLECAJA 🙂

    sama metka chyba nie jest wyznacznikiem luksusu, przynajmniej dla mnie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kinga Petrus

Nikt nie jest perfekcyjny. Dla każdego to pojęcie może znaczyć coś innego. Dla mnie ważne jest to, by stworzyć taki dom, w którym każdy z członków naszej rodziny będzie czuł się dobrze.

Popularne kategorie
DIY
Porozmawiajmy
Jak mogę Ci pomóc?
Witaj,

jak mogę Ci pomóc?

Masz problem z TM6? - najpierw skontaktuj się ze swoim przedstawicielem